110 MBRS - gwarancja jakości

 

110 mbrs

Warto wiedzieć...

Zregenerowana/nowa turbosprężarka wymaga prawidłowego czyt.fachowego montażu, przede wszystkim należy zastosować się do poniższych porad tj.:

  • zakaz używania past uszczelniających, w przypadku uszkodzenia uszczelek należy wymienić je na nowe
  • powierzchnia głowicy silnika bezpośrednio stykająca się z kolektorem/turbosprężarką powinna być wolna od zanieczyszczeń
  • należy sprawdzić przewody zasilające turbosprężarkę olejem silnikowym pod kątem załamań, drożności, uszkodzeń mechanicznych,szczelności itp. w przypadku wystąpienia któregokolwiek przypadku -wymienić
  • upewnić się,że ciśnienie oleju podczas silnika pracującego w całym zakresie prędkości obrotowych jest odpowiednie dla danego typu
  • dokonać oględzin przewodów powietrznych wraz z całym układem ssącym ( w szczególności przewód łączący filtr powietrza z wlotem turbosprężarki oraz intercooler, a także pozostałe w układzie)
  • koniecznym staje się wymiana oleju wraz filtrem oraz filtru powietrza zasysanego do silnika
  • sprawdzić przewód odpowietrzający komorę korbową czy nie zawiera nadmiernej ilości oleju oraz zanieczyszczeń stałych
  • zwrócić uwagę na stan katalizatora, jego drożność wpływa zasadniczo na stopień doładowania
  • przed  pierwszym uruchomieniem silnika wypełnić przewód olejowy turbosprężarki (zasilający) świeżym olejem silnikowym, odłączyć układ zapłonowy. Dokonywać rozruchu silnika przez czas ok. 15 sekund, po czym podłączyć układ zapłonowy, uruchomić silnik i pozostawić pracujący w biegu jałowym minimum 5 minut.


Życzymy Państwu przyjemnej i bezpiecznej jazdy
Turbo-RoTec

Najważniejsza jest jakość!